آهنگ جدید

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

جاستین بیبر یک ستاره پاپ کانادایی است که برنده جایزه گرمی می شود و از طریق YouTube کشف شد. آخرین بازدیدهای وی شامل "Let Me Love You" ، "Despacito (Remix)" و "I'm the One" است.
جاستین بیبر کیست؟

جاستین بیبر خواننده و ترانه سرا کانادایی است. بیبر متولد 1994 در استراتفورد ، انتاریو ، کانادا ، به یک مادر مجرد ، بیبر در سنین جوانی مقام دوم را در مسابقات استعدادهای محلی کسب کرد. پس از آنکه مادرش کلیپ های YouTube را در حال پخش از پسرش منتشر کرد ، بیبر از یک خواننده ناشناخته و آموزش دیده به یک فوق ستاره جوان با عقد رکورد زمان بزرگ با آشر در طی دو سال رفت. بیبر در ادامه به اولین هنرمند تکنوازی تبدیل شد که چهار تک آهنگ را قبل از انتشار آلبوم اول ، در فهرست 40 معرفی کرد. آلبوم او در سال 2009 My World در چندین کشور پلاتین رفته است. وی بعداً در معرض فعالیتهای توهین آمیز رسانه های قابل توجهی قرار گرفت. با این وجود ، این خواننده در سال 2015 با اولین آهنگ شماره 1 خود با عنوان "منظورت چیست؟" همکاری او در سال 2017 با لوئیس فونسی ، "Despacito" ، رکورد تمام وقت را برای بیشتر هفته های متوالی در مکان شماره یک در 100 برتر شکست.

 

ارزش خالص

مطابق با Celebrity Net Worth ، ارزش خالص جاستین بیبر نسبت به مارس 2018 ، 265 میلیون دلار ، به دلیل فروش موسیقی ، کالاهای تبلیغاتی ، تأیید محصولات ، تور و سایر مشاغل تجاری وی است.
جاستین بیبر و هیلی بالدوین

پس از آنکه بیبر و مدل هیلی بالدوین در تابستان سال 2018 به طور مکرر در کنار هم قرار گرفتند ، TMZ گزارش داد که این دو در 7 ژوئیه در یک شام در باهاما درگیر شده اند. عشایر قبلاً قبل از تقسیم در سال 2016 قدمت داشتند ، حتی یک دوره طولانی را نیز تحمل کردند. زمانی که ما با هم دوست نبودیم ، "طبق گفته بیبر ، قبل از اینکه دوباره دوستی و سپس عاشقانه آنها را دوباره برقرار کنیم.

بنا بر گزارش ها ، بیبر و بالدوین در تاریخ 13 سپتامبر 2018 ، فقط دو ماه پس از درگیری ، در دادگاهی در شهر نیویورک مجوز ازدواج گرفتند. طبق گفته TMZ ، بیبر غافل شد و گفت: "من نمی توانم صبر کنم با شما ازدواج کنم ، عزیزم." بعداً در همان سال او تأیید کرد که او مردی متاهل است.

در تاریخ 30 سپتامبر سال 2019 ، این زوج مراسم دوم ازدواج بزرگتر را در Montage Palmetto Bluff در Bluffton ، کارولینای جنوبی برگزار کردند.

ustin Bieber و سلنا گومز

بت نوجوان جاستین بیبر در سال 2010 هنگامی که او شروع به دیدار با سلنا گومز بازیگر و خواننده تلویزیونی تلویزیون ، قلب بسیاری از هواداران زن جوانش را شکست. برای گومز دوست دختر بیبر آسان نبود ، زیرا او توسط برخی از پیروان فداکار خود پذیرفته شده بود. حتی پس از عکس گرفتن از این زوج که هنگام تعطیلات در سال 2011 در حال بوسیدن بودند ، تهدید به مرگ علیه وی در توییتر منتشر شد. این زن و شوهر رابطه خود را در نوامبر 2012 به پایان رساندند ، اگرچه آنها همچنان در تماس و خاموش بودند. در نوامبر سال 2017 ، بیبر و گومز چندین بار در ملاء عام مورد توجه قرار گرفتند و شایعاتی را مبنی بر عقب نشینی مجدد با هم ایجاد کردند.

آهنگ های جاستین بیبر

اولین آلبوم بیبر با نام My World در ماه نوامبر سال 2009 در فروشگاه ها ظاهر شد و در طی یک هفته بیش از 137،000 نسخه به فروش رساند. در سال 2010 ، بیبر My World 2.0 (2010) را منتشر کرد ، که پایه آهنگ هوادار خود را در حال رشد 10 آهنگ جدید است. Never Say Never در سال 2011 منتشر شد ، با یک آلبوم تعطیلات ، تحت mistletoe ، در همان سال منتشر شد. در سال 2012 ، آلبوم Believe منتشر شد که در هفته اول خود 374،000 آلبوم فروخته است ، قبل از ناامید شدن ژورنال های سال بعد ، یک آلبوم کم وزن و بدون تک آهنگ. بیبر در سال 2015 با Purpose بازگشت ، که پنجمین رکورد فروش میلیونی وی در ایالات متحده تا پایان سال شد.

برخی از آهنگ های معروف بیبر عبارتند از:
"سر وقت"

اولین تک آهنگ بیبر ، "یک بار" ، مدتی بعد از انتشار در مه 2009 پلاتین در بومی کانادا رفت.
"عزیزم"

بیبر در اوایل سال 2010 با "کودک" وارد بیلبورد 10 شد و در آن فیلم "لوادریس" خواننده رپ نیز حضور داشت.
"کل چیزی که برای کریسمس می خواهم .... است"

در سال 2011 ، بیبر آلبومی را منتشر کرد که شامل مجموعه های موسیقی کلاسیک تعطیلات مانند "All I Want For Christmas Is" است ، دوئت او با ماریا کری.
"دوست پسر"

بیبر در آوریل 2012 با ترانه "دوست پسر" آهنگ دیگری را اجرا کرد که در آلبوم 2012 "باور" ظاهر شد.
"زیبایی و ضرب و شتم"

در اکتبر 2012 ، در میان اختلاف نظر درباره رفتار توهین آمیز خود ، بیبر یکی دیگر از آهنگ های برتر 10 با این سرود حزب را با بازی نیکی میناج منتشر کرد.
"اکنون کجاست"

بیبر در سال 2015 با همکاری Diplo و Skrillex با نام "Where Are Ü Now" در سال 2015 ، با آهنگسازی R&B Poo Bear ، آهنگ جدیدی از تابستان را به نمایش گذاشت. در سال 2016 ، بیبر اولین گرمی خود را به دست آورد ، و در بخش "بهترین ضبط رقص" برای "Where Are Are Now" برنده شد.
"منظورت چیه؟"

در اکتبر سال 2015 ، بیبر اولین تک آهنگ شماره 1 خود را با "What Do You Mean؟" نیز با Poo Bear تولید کرد.
"Despacito"

در ژانویه سال 2017 ، لوئیس فونسی ، خواننده ترانه پورتوریکا ، آهنگ "Despacito" را در YouTube منتشر کرد. این ویدئو به زودی به تماشای ویدیوی تمام دوران YouTube تبدیل شد. چند ماه بعد ، پس از شنیدن آهنگ در یک کلوپ شبانه در کلمبیا ، جاستین بیبر از فونسی خواست که در یک ریمیکس همکاری کند. آهنگ آنها در ادامه به شماره یک در Hot 100 رسید. بعد از 16 هفته متوالی در رده های برتر ، رکورد همه زمانه را به عنوان طولانی ترین آهنگ برتر جدول در اوت 2017 شکست.

"من اهمیتی نمی دهم"

با تشکر از بخشی از یک فیلم سورئال ، بیبر با همکاری بهار 2019 با Ed Sheeran ، موفقیت بیشتری کسب کرد ، یک مسیر نسیم که در چندین کشور به شماره یک رسید و در صدر شماره 2 در بیلبورد داغ 100 قرار گرفت.
کی و کجا متولد شد؟

جاستین بیبر در اول مارس 1994 در شهر کوچک شهر استراتفورد ، انتاریو ، کانادا متولد شد.

قد

جاستین بیبر گفته است قد او 5 فوت و 9 اینچ است. اگرچه بر اساس عکس های این ستاره در کنار سایر افراد مشهور ، گمانه زنی هایی وجود دارد که وی در 5 فوت-7 اینچ اندازه گیری می کند.
پدر و مادر جاستین بیبر

جاستین بیبر توسط یک مادر مجرد بزرگ شد. پدرش ، جرمی بیبر ، برای شروع خانواده با یک زن دیگر ترک کرد. براساس برخی گزارش های رسانه ها ، جاستین و پدرش در حال رشد نزدیک نبودند. پدرش بعضاً بعنوان "ضرب و شتم مرده" توصیف شده بود که تنها پس از رسیدن جاستین به YouTube در شهرت ، دوباره زنده شد. بنا بر گزارش ها ، جرمی خود را رپر بودن دانسته و با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم کرده است. همچنین گزارش شده است که جاستین درست قبل از دستگیری ژانویه سال 2014 به دلیل رانندگی تحت تأثیر الکل و مواد مخدر ، با پدرش در حال مهمانی بود.

با وجود روابط ظاهراً پیچیده ، جاستین اظهار داشته است که او و پدرش نزدیک هستند. در سال 2010 ، جاستین 16 ساله به مجله Seveneen گفت: "من با پدرم رابطه خوبی دارم. هنگامی که من جوان تر بودم ، او به من آموخت که چگونه بعضی از آهنگ ها را بر روی گیتار اجرا کنم ، مانند "Knockin" در درب بهشت ​​"توسط باب دیلان."

در فوریه سال 2016 ، جاستین به مجله GQ گفت: "من نسبت به مادرم خیلی نزدیکتر از پدرم هستم." دو ماه بعد ، جاستین در مهمانی برای جشن گرفتن نامزدی پدرش با دوست دختر چلسی ربلو شرکت کرد. هنگامی که جرمی در اوت 2018 دوباره پدر شد ، جاستین از خواهر کوچک بی بی به خانواده استقبال کرد.

YouTube & Rise to Fame

بیبر همیشه علاقه ای به موسیقی داشت. مادرش برای تولد دوم خود یک کیت درام به او داد و همانطور که او می گوید ، "او اساساً همه چیزهایی را که می توانستم دست خود را بگیرم ، چاقو می زد." اما این یک مسابقه استعدادی مبهم در زادگاهش بود که در آن بیبر 12 ساله دوم شد و او را در راه سوپر استار به پایان رساند. به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن آواز خود با خانواده ، جاستین و مادرش شروع به ارسال کلیپ هایی از بیبر با اجرای کاورهای استیوی واندر ، مایکل جکسون و Ne-Yo در یوتیوب کردند.

در طی چند ماه ، جاستین یک احساس اینترنت بود که تعداد زیادی از طرفداران و یک مدیر مشتاق ترتیب این نوجوان را برای پرواز به آتلانتا ترتیب دادند تا یک قرارداد رکورد را در نظر بگیرند. در آنجا ، بیبر با اوشر ملاقات کرد که سرانجام این خواننده جوان را به عقد قرارداد امضا کرد.
کالوین کلین آگهی

در بهار سال 2015 ، جاستین بیبر در یک تبلیغ برجسته کالوین کلاین با مدل هلندی لارا استون به نمایش درآمد. عکس هایی که یک بیبر بالغ از لباس زیر لباسش را نشان می دهد نشان می داد که مورد علاقه طرفداران بود.

یک سال بعد ، بیبر در یکی دیگر از تبلیغات تبلیغاتی کالوین کلاین ، این بار با کندل جنر ستاره مدل و واقعیت به نمایش درآمد.
فیلم "هرگز نگو هرگز"

در سال 2011 ، بیبر در مستند کنسرت هرگز نگو هرگز به پرده سینمایی بزرگ راه پیدا کرد. هواداران او سینماهای سینما را شلوغ کردند تا او را به صحنه بروند و از زندگی او در پشت صحنه خلاصه کنند. این فیلم که سرانجام بیش از 73 میلیون دلار در گیشه کسب کرد ، همچنین نمایش های مهمان کانی وست ، مایلی سایرس و مربی موسیقی بیشر Usher را داشت.

مشاجره در دادگاه

در حالی که هنوز در نوجوانی بود ، بیبر از اولین رسوایی عمومی خود جان سالم به در برد. یک زن در سال 2011 علیه بیبر شکایت کرد و ادعا کرد که پدر فرزند وی است. اما یک آزمایش DNA ثابت کرد که ستاره جوان پاپ پدر نیست و زن دادخواست خود را کنار گذاشت. بیبر در مورد رسوایی آواز "ماریا" خواند.

این تنها آغاز یک سری رسوایی ها ، رفتار بد و مطبوعات نامطلوب برای این هنرمند جوان پاپ بود. در مارس 2013 ، همسایه بیبر علاوه بر اظهارنظرهای تهدیدآمیز ، این خواننده را متهم کرد که به او تف کرده است. دو ماه بعد ، شهروندان محله بیبر در Calabasas ، کالیفرنیا ، شکایت کردند که او خیلی سریع در یک منطقه مسکونی رانندگی می کند.

در 15 آوریل 2013 ، بیبر از موزه ای در آمستردام بازدید کرد که به آن فرانک ادای احترام کردند. وی پس از نوشتن اینکه قربانی جوان هولوکاست "می توانست یک Belieber باشد" ، با واکنش های بیشتری از طرف مردم روبرو شد. در تاریخ 9 ژوئیه 2013 ، پس از ضبط ادرار در سطل دروازه بان و فریاد "F --- بیل کلینتون" که یک عکس از رئیس جمهور سابق داشت ، بار دیگر تصویر وی مورد بررسی قرار گرفت. اگرچه او بعداً عذرخواهی کرد ، اما تصویر تمیز قبلی او حتی بیشتر به لکه دار شد.

در تاریخ 14 ژانویه سال 2014 ، خانه بیبر در کالیفرنیا پس از آن که به اتهام جعل خانه یک همسایه متهم شد ، مورد جست و جو قرار گرفت. نه روز بعد ، بیبر به ظن رانندگی در رانندگی و رانندگی تحت تأثیر بازداشت شد. پس از آزمایش Breathalyzer نشان داد که بیبر هوشیار نیست ، وی در آنجا ماند و تا زمانی که او وثیقه ای را صادر کرد ، مبلغ 2500 دلار تعیین کرد. این اتهامات در نهایت به مقاومت در برابر دستگیری کاهش یافت.
جنگ با افسردگی

به محض بالغ شدن او در دهه 20 ، به نظر می رسید بیبر قصد تمیزکردن عمل خود را داشته و تا حدود زیادی موفق شده از حوادث شرم آور جلوگیری کند. با این حال ، ستاره پاپ هنوز توجه خود را به مسائل شخصی جلب کرد ، به ویژه هنگامی که در فوریه 2019 گزارش شد که وی تحت افسردگی قرار گرفته است.

بیبر وضعیت خود را در ماه مارس تأیید کرد ، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود که در حال دعا کردن با کانی وست است ، با این عنوان: "فقط می خواستم شما را حفظ کند که بچه ها کمی امیدوارم آنچه را که من می روم با شما طنین انداز خواهد کرد. فقط احساس قطع بودن و عجیب بودن بسیار دلپذیر است. من همیشه گزاف گویی می کنم ، بنابراین نگران نیستم که فقط بخواهم به من برسم و از پسران بخواهم برای من دعا کنند. خدا وفادار است و نمازهای شما واقعاً متشکرم .. انسان ترین فصل من تا به حال در مواجهه با مسائل خود بوده ام .. "

  • محمدرضا ادهمی

گاهی اوقات اسطوره "غیرقانونی" در اطراف راک به واقعیت تبدیل می شود زیرا این لیست از موسیقی دانانی که وقت خود را در زندان گذرانده اند نشان می دهد. بسیاری از شلوغی های مواد مخدر همانطور که انتظار دارید ، اما چند مورد عجیب نیز وجود دارد. خوشبختانه تعداد خوبی از آنها درس خود را فرا گرفتند و بعد از مدتی داخل خانه تمیز کردند ، اما متأسفانه بیش از چند نفر مجرمان شغلی بودند. این واقعیت نیز وجود دارد که چندین مورد از این اتهامات ناشی از افرادی است که فکر می کنند وضعیت موسیقی خود را به سادگی آنها را بالاتر از قانون قرار داده است ... که بدیهی است که اینگونه نبود!
G.G. نوازندگان آلین که گذران وقت خود را در زندان

G.G. آلین

G.G. آلین
Allin راکر ، کاراکتر جنایی آمریکایی یک آدم عجیب و غریب بود. او در اواخر دهه 1980 به دلیل اتهام حمله به یک هوادار زن در آن آربر ، میشیگان متهم شد. او می گوید که آلین و گروه وی به او تجاوز کرده و شکنجه کرده اند ، اما آلین گفت ، در حالی که او او را قطع کرد ، او را سوزاند و خونش را نوشید ، که او یک شرکت کننده مایل بود.
زمان: بیش از 16 ماه در میله های زندان خدمت کرده است.

یان براون
The Crime: در سال 1998 ، براون وقتی که از یک سرنشین هواپیما ناامید شد به فرودگاه منچستر پرواز می کرد و او را تهدید می کرد که دست هایش را قطع می کند. سپس به سمت کابین خلبان بالا رفت و شروع به کوبیدن در کرد. او اظهار داشت که این یک شوخی بزرگ است و او فقط در مورد شوخی بود ...
زمان: دو ماه حکم چهار ماهه را تحمل کرده است.

استیو ارل
The Crime: به اتهام داشتن مواد مخدر در سال 1994 ، بیشتر وقت خود را صرف کار در آلبوم Train A Comin 'کرد که در سال 1996 برای گرمی نامزد شده بود.
زمان: 60 روز حکم 12 ماهه.

فلا کوتی
The Crime: استاد عفافات Kuti به قاچاق ارز توسط دولت نیجریه متهم شد. عفو بین الملل این پرونده را براساس مبنای گفتن انگیزه سیاسی مبارزه کرد. جالب اینجاست که کوتی پس از آزادی ، از هر 12 همسر خود طلاق گرفت.
زمان: به مدت 18 ماه از مجازات 5 ساله محکوم شد.

لورن هیل
جنایت: جرم: هیل یقه خالص سفید بود: فرار مالیاتی.
زمان: در حال حاضر حکم سه ماهه را تحمل می کنید.
نوازندگان Sid Vicious & Nancy Spungen که در زندان گذرانده اند

Sid Vicious & Nancy Spungen

سید شرور
The Crime: صبح روز 12 اکتبر 1978 ، شرور ادعا کرد که از یک احمق مواد مخدر بیدار شده است تا نانسی اسپونگن مرده را در کف حمام اتاق خود در هتل چلسی در منهتن نیویورک مرده پیدا کند. او یک زخم چاقو به ناحیه شکمش وارد کرده بود و به نظر می رسید که به مرگ رسیده است. قتل (از دوست دخترش نانسی اسپونگن). بعداً گفت ، "من او را چاقو زدم ، اما هرگز قصد کشتن او را نداشتم". شرور در 9 دسامبر سال 1978 دستگیر شد و به زندان مترو جزیره ریکرز ارسال شد. وی در تاریخ 1 فوریه 1979 با قید وثیقه آزاد شد ، اما در اثر مصرف بیش از حد روز بعد درگذشت.
زمان: 59 روز

"پاپا" جان فیلیپس
The Crime: بنیانگذار Mamas و Papas فقط یک ماه از مدت هشت سال احتمالی برای جعل نسخه های دارویی با کمک یک داروساز محلی استفاده کرد.
زمان: یک ماه

توپاک شکور
جرم و جنایت: در 1995 متهم به تجاوز جنسی بود. وی روز قبل از اعلام حکم 5 بار تیرباران شد و مجبور شد با ویلچر وارد سالن دادگاه شود. در حالی که در زندان بود ، ازدواج کرد و آلبوم خود را با نام جهانی علیه ، منتشر کرد ، بنابراین به عنوان تنها کسی که تاکنون آلبوم شماره یک را در کارنامه خود داشته است ، شد. مدیرعامل Infamous Death Records Suge Knight سرانجام در اکتبر 1995 ، 1.4 میلیون دلار وثیقه برای 2Pac در عوض داد. 2Pac ضبط سه آلبوم برای Death Row.
زمان: 11 ماه حکم 1.5 تا 4.5 ساله.

پیتر یارو
The Crime: ستاره پیتر ، پل و مری به اتهام پیشرفت جنسی نسبت به یک دختر 14 ساله در سال 1970 متهم شدند.
زمان: به سه ماه محکوم شد ، اما بعداً توسط رئیس جمهور جیمی کارتر تبرئه شد.

فیل اسپکتور
The Crime: Spector در حال حاضر زمان سختی را برای شلیک مجری / بازیگر نقش لانا کلارکسون در سال 2003 سپری می کند ، اگرچه او ادعا کرد که مرگ کلارکسون یک "خودکشی تصادفی" است و او "اسلحه را بوسید"
زمان: چهار سال (تاکنون) حکم 19 ساله.

لیل وین
The Crime: وین چندین مورد با قانون داشته است ، از جمله سلاح های متهم و جرائم مواد مخدر. جرم اسلحه منجر به ارسال وی به زندان بدنام ریکرز جزیره در نیویورک شد.
زمان: هشت ماه حکم 12 ماهه.
نوازندگان پیت دوهرتی که گذراندن وقت خود در زندان بودند

پیت دوتی

پیت دوتی
جنایت: انتخاب خود را انجام دهید! دوهرتی بارها به جرم مواد مخدر و افرادی که ناشی از مواد مخدر هستند ، از قبیل رانندگی تحت تأثیر ، سرقت ماشین و رانندگی با مجوز معلق بازداشت شده است. اخیراً جبهه Libertines / Babyshambles یک نامه 6 ماهه در رابطه با داشتن کوکائین دریافت کرد.
زمان: حدود شش ماه تاکنون از اتهامات مختلف فاصله گرفته است - تا زمان بیشتری برسد!

چاک بری
The Crime: Berry زمان سرقت در مسلحانه را در آنجا گذراند ، اما هنگامی که در بزرگترین سال حضور خود بود به جرم دعوت یک دختر 14 ساله مکزیکی در سراسر مرز به ایالات متحده برای کار برای او به 5 سال زندان محکوم شد.
زمان: تقریباً 20 ماه از مجازات وی گذشت

بانی سیگل
The Crime: در سال 2002 ، سیگل دستگیر و به اتهام اسلحه فدرال در غرب فیلادلفیا متهم شد.
زمان: یک سال و یک روز.

فاوست
The Crime: این طبل نروژی با گروه فلزی مشکی Emperor متهم به قتل مرد همجنسگرا بود که به او در یک پارک نزدیک شد. فاست 37 بار به او چاقو زد و این جنایت به عنوان "قتل ضربه ای" توصیف شد.
زمان: نه سال و چهار ماه حکم 14 ساله.

خرید بزرگ
The Crime: Big Lurch یک رپر تگزاس بود که در 24 سالگی با یک ماشین برخورد کرد و گردن او را شکست. برای مقابله با این درد ، او تعدادی از PCP گرفت ، اما او واقعاً او را ناراحت کرد و در سال 2002 ، وی به قتل هم اتاقی 21 ساله خود و خوردن کبدش پایان داد.
زمان: در حال حاضر حبس ابد را تحمل می کنید.
نوازندگان برفی که وقت خود را در زندان گذرانده اند

برف

برف
The Crime: بهترین آهنگ برای hit های The Informer شناخته شده است ، این آهنگ بر اساس یک حادثه در سال 1989 ساخته شده است که Snow را به دو مورد قتل متهم کرد. در آن زمان ، وی قبل از کاهش اتهامات به حمله شدید ، به مدت یک سال در تورنتو بازداشت شد و وی در نهایت تبرئه و آزاد شد.
زمان: 12 ماه

تعطیلات بیلی
The Crime: در تاریخ 16 مه 1947 ، تعطیلات به دلیل دارا بودن مواد مخدر در آپارتمانش در نیویورک دستگیر شد. در پایان دادگاه ، تعطیلات به اردوگاه زندان فدرال آلدرسون در ویرجینیا غربی محکوم شد ، که بیشتر با نام "Camp Cupcake" شناخته می شود.
زمان: 10 ماه

ایکه ترنر
The Crime: در ژانویه سال 1987 ترنر به دلیل تلاش برای فروش کوکائین به یک افسر پلیس مخفی دستگیر شد. وی در توطئه برای فروش مواد مخدر تقصیر کرد ، اما گناهکار بودن به دلیل داشتن کوکائین برای فروش ، توطئه در فروش دارو و نگهداری اقامتگاه به منظور فروش کوکائین مقصر نیست.
زمان: چهار سال

Lil 'Kim
The Crime: پس از مدت ها و نزاع های طولانی با رپى رقیه همکار ، فاکسی براون ، تیراندازی در خارج از یک ایستگاه رادیویی رخ داد که در آن بیش از 20 عکس تیراندازی شد. پس از یک درگیری طولانی و کثیف و حقوقی ، کیم به سه مورد توطئه و یک مورد تخلف در رابطه با شهادتش متهم شد.
زمان: ده ماه از سال و روز خدمت کرده است.

جانی پایچک
جرم و جنایت: در دسامبر سال 1985 ، پیچک به جرم تیراندازی به مردی در شمال سالن شمالی در هیلزبورو ، اوهایو به جرم شلیک یک مرد به 7 سال زندان محکوم شد ، پس از شلیک یک تپانچه .22 که سر آن مرد را با یک گلوله چرید. پایچک ادعا کرد این اقدام دفاع شخصی بوده است. وی پس از گذشت چندین سال در اجرای حکم ، وی در سال 1989 شروع به اجرای حکم کرد.
زمان: 22 ماه قبل از بخشش.

جیم گوردون
The Crime: Gordon یک درامر درخشان جلسه بود و لیلا کلاسیک را به طور همزمان نوشت. او بعداً اسکیزوفرنی ایجاد کرد و شروع به شنیدن صداهایی از جمله صدای مادرش کرد که او را مجبور به گرسنگی از خود می کرد و مانع از خوابیدن ، آرامش یا بازی درامز می شد. وی در سال 1983 قبل از اینکه به او چاقو بزند ، با چکش به مادرش حمله کرد. درامر تحسین شده جیم گوردون - مشهور به دلیل عضویت درک و دومینیوز و نوشتن "لیلا" - به دلیل تشخیص اسکیزوفرنی در بیمارستان تشخیصی نیافت و مادرش را با چکش در سال 83 به قتل رساند.
زمان: هنوز در زندان به مدت 16 سال در یک زندگی روانپزشکی به سر می برد.

گری گلیتر
جنایات: این راکر گلم به دلیل داشتن پورنوگرافی کودک در سال 1997 هنگامی که مشخص شد پورنو کودک در لپ تاپ خود دارد دستگیر شد. گلیتر با انتقال به اسپانیا و سپس ویتنام ، از اتهامات فرار کرد ، جایی که بعدا به اتهام رابطه جنسی با دو دختر زیر سن قانونی متهم شد.
زمان: دو ماه در انگلیس و سه سال در ویتنام

اوراق قرضه ایالات متحده گری
The Crime: Bonds می گوید که اتهام رانندگی بی پروا در سال 1967 (پس از دویدن بر روی سگ همسایه) که به وی متهم شده بود ، راه اندازی شده است.
زمان: شش روز.

جیمز براون
The Crime: Brown چندین بار در داخل کشور بوده است. در سال 1949 به اتهام سرقت لباس از اتومبیل های پارک شده متهم شد و در سال 1988 با داشتن مواد مخدر غیرقانونی ، مقاومت در برابر بازداشت ، حمله به یک افسر پلیس و بسیاری از تخلفات راهنمایی و رانندگی مورد اصابت قرار گرفت.
زمان: هر دو بار او سه سال در زندان به سر برد.

مرل هاگارد
The Crime: هاگارد در سال 1957 اندکی پس از تلاش برای غارت یک میخانه ی باکرزفیلد دستگیر شد. وی به زندان بیکرزفیلد فرستاده شد و بعداً پس از تلاش برای فرار به زندان سان کوئنتین منتقل شد. هاگارد پس از آزادی در سال 1960 گفت که حدود 4 ماه طول می کشد تا به خارج از خانه عادت کند و در بعضی مواقع ، او واقعاً می خواست وارد کشور شود.
زمان: سه سال
دیوید کراسبی نوازندگانی که وقت خود را در زندان گذرانده اند

دیوید کراسبی

دیوید کراسبی
جنایت: در سال 1982 ، پس از حضور در دادگاه های جنایی با چندین اتهام مواد مخدر و اسلحه ، کراسبی زمان خود را در زندان های تگزاس گذراند. اتهامات مربوط به مواد مخدر ناشی از اتهامات مربوط به داشتن هروئین و کوکائین است.
زمان: 9 ماه

رونالد ایسلی
The Crime: بنیانگذار گروه funk and soul The Brothers Isley به پنج فقره فرار مالیاتی و یک فقره عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در سال 2007 محکوم شد.
زمان: 37 ماه

بابی براون
جنایت: با وجود چندین بازداشت ، براون هرگز در زندان به سر برد تا در تاریخ 26 فوریه 2013 ، او هیچ مسابقه ای را به ظن رانندگی تحت تأثیر مشروبات الکلی نمی خواند. وی به حبس 55 روزه محکوم شد.
زمان: نه ساعت!

جاناتان کینگ
The Crime: ستاره اواسط دهه 60 به اتهام رابطه جنسی با شش پسر نوجوان مختلف بین سالهای 1983 و 1989 متهم شد.
زمان: سه سال و نیم
نوازندگان رهبری که وقت خود را در زندان گذرانده اند

رهبر

رهبر
The Crime: این بلوزمن ابتدا در سال 1915 به جرم حمله به یک روسپی دالاس به زندان افتاد ، سپس از باند زنجیره ای فرار کرد و تحت نام دیگری زندگی کرد تا اینکه وی با استدلال بر سر یک زن مرد را به قتل رساند و به 35 سال محکوم شد. ترانه ای که او با التماس برای پاکدامنی نوشت ، او را مورد عفو قرار داد ، اما پنج سال بعد دوباره در زندان به سر برد ، در یک واقعه مشابه به محکومیت به قتل عمد محکوم شد.
زمان: دو سال ، سپس هفت سال (از حکم 35 ساله) ، سپس چهار سال.

ریک جیمز
The Crime: James قبلاً منتظر صدور حکم به جرم آدم ربایی و حمله به مدیر اجرایی موسیقی مری Sauger در سنت جیمز کلاب و هتل بود ، هنگامی که وی به دلیل نگه داشتن یک زن دیگر گروگان و حمله و تجاوز به او برای بخش بهتر یک هفته در حالی که سیگار کشید کراکائین .
زمان: دو سال

دیوید آلن کو
The Crime: ستاره غیرقانونی کشور در 9 سالگی به مدرسه اصلاحات اعزام شد و او بیشتر 20 سال آینده را به جرم جنایاتی مانند سرقت و داشتن مواد ناپسند در زندان گذراند. کو پس از کشتن زندانی دیگری که پیشرفت های جنسی نسبت به او داشته است ، دوست داشت به او بگوید که چگونه سه ماه را در اعدام سپری کرد. کو به نوشتن آهنگ های Screamin 'جی هاوکینز ، که او وقت خود را در زندان گذرانده بود ، تشویق شد. زندانیان نژادپرست با او به دلیل اینکه با زندانیان آمریکایی آفریقایی تبار دوست داشت ، با کو رفتار کرد.
زمان: تقریباً 20 سال

پل مک کارتنی
The Crime: سابق Beatle 10 روز را در زندان ژاپن گذراند پس از آنکه ماموران گمرک در فرودگاه توکیو 7.7 اونس ماری جوانا را در چمدان های خود پیدا کردند.
زمان: 10 روز بعد از تبعید خدمت کرد (اجتناب از مجازات هفت ساله احتمالی)

ویلسون پیکت
The Crime: تنها زمان زندان پیکت در حالی اتفاق افتاد که در سال 1993 وی با سوار شدن به یک عابر پیاده 86 ساله ، باعث جراحاتی شد که سرانجام او را کشت ، در حالی که بیش از حد بود.
زمان: یک سال
اوزی اوزبورن نوازندگانی که وقت خود را در زندان گذرانده اند

اوزی اوزبورن

اوزی اوزبورن
The Crime: قبل از ستاره شدن ، اوزی در سن 17 سالگی به دلیل سرقت لباس از مغازه دستگیر شد.
زمان: شش هفته

بیلی پرستون
The Crime: Preston سال گذشته هنگام محکوم کردن به داشتن کوکائین ، در یک کلاهبرداری در بیمه / زرادخانه مسکونی میلیون دلاری به تعویق افتاد.
زمان: سه سال

50 سنت
The Crime: به جرم تلاش برای فروش چهار لیوان کک به یک پلیس مخفی دستگیر شد و چند هفته بعد پس از کشف پلیس در مواد مخدر در خانه وی ، دوباره بازداشت شد.
زمان: شش ماه (حکم 3 ​​تا 9 ساله)

آرتور لی
جرم و جنایت: به اتهام "سه اعتصاب" در کالیفرنیا (وی محکومیت های قبلی به اتهام مواد مخدر و حمله به دادگاه) محکوم به داشتن اسلحه غیرقانونی غیرقانونی شده بود و مجازات سخت را دریافت کرد.
زمان: تحمل 5 1/2 سال حکم 12 ساله

باری وایت
جنایت: هنگامی که 17 ساله بود ، وایت به دلیل سرقت لاستیک 30،000 دلار ارزش دستگیری دستگیر شد ... که این کاملاً عجیب است!
زمان: چهار ماه
موزیسین های Ol 'Dirty Bastard نوازندگان که وقت خود را در زندان می گذرانند

Ol 'Bastard کثیف

Ol 'Bastard کثیف
جنایت: پس از دستگیری های متعدد در طول سال ها ، در اکتبر سال 2000 او از مرکز درمانی مواد مخدر تحت حکم دادگاه فرار کرد و یک ماه را به عنوان فراری گذراند. در اواخر نوامبر 2000 ، در حالی که هنوز در فرار بود ، در فیلادلفیا دستگیر شد و چند روز در زندان به سر برد تا قبل از استرداد به نیویورک سیتی. دادگاه منهتن او را به حبس دو تا چهار سال محکوم کرد.
زمان: دو سال

زندانیان
The Crime: نامگذاری این واقعیت است که پنج عضو این گروه R&B 50 پوندی در زندان با چند تن از آنها در حبس ابد به جرم از جمله تجاوز ، قتل ، قتل ، قتل و اعدام محکوم شدند. سرانجام به دلیل نتیجه شهرت و حسن نیت ، سرانجام همه اخراج شدند.
زمان: هر کدام تقریباً 10 سال

  • محمدرضا ادهمی

تا سال 1960 ، راک اند رول هم رکورد فروش و هم هنرمندان را از دست داد. الویس پریسلی در ارتش بود ، کوچک ریچارد سنگ راک اند رول را ترک کرده بود و بودی هالی و ریچی والنز در سقوط هواپیما جان باختند. اما بسیاری از جوانان هنوز در حال گوش دادن به سوابق راک اند رول خود بودند و عده ای شروع به کاوش در مورد ریشه های موسیقی کردند. نوازندگان جوان موسیقی بلوز و سوابق R&B را خریداری کردند ، موسیقی را مطالعه کردند و خیلی زود یاد گرفتند که آن را پخش کنند. چندی پیش ، آنها در حال ترکیب این سبک های قدیمی با راک اند رول بودند تا ژانر جدیدی به نام "موسیقی راک" یا "راک" ایجاد کنند.

راک اولیه انگلیس

در اوایل دهه 60 ، دو سبک اصلی موسیقی راک در انگلیس شکل گرفت. در لندن به نوازندگان جوان آموزش داده می شد که چگونه نوازندگان R&B را توسط نوازندگان قدیمی تر در گروههایی مثل Blues Incorporated و Bluesbreakers اجرا کنند. آنها کیت ریچاردز گیتاریست رولینگ استونز و اریک کلپتون کرم را آموزش می دادند. آنها همچنین به جیمی پیج آموزش دادند که در Yardbirds و سپس Led Zeppelin گیتار سرب را اجرا کرد.

سبکی که این نوازندگان توسعه دادند نسبت به سبک جدید جدید انگلیس موسوم به "Merseybeat" به R&B نزدیکتر بود. این سبک آهنگ های راک اند رول را با ملودی های جذاب و هارمونی های صوتی ترکیب می کند. موفق ترین گروه Merseybeat بیتلز بود که در سال 1960 تشکیل شد. پس از گذراندن سه سال بازی در کلوپ های کوچک در لیورپول و آلمان ، آنها با تهیه کننده رکورد خود جورج مارتین ملاقات کردند و آهنگ هایی را ضبط کردند که به بالای نمودارهای انگلستان مانند من می خواهم. دست خود را نگه دارید و او شما را دوست دارد. بیتلز سپس به ایالات متحده سفر کرد ، و تا آوریل 1964 آهنگهای آنها پنج جدول برتر را در جدول ترکیه های ایالات متحده نگه داشتند. موفقیت آنها منجر به آنچه که "حمله انگلیس" نامیده می شود ، هنگامی که ده ها گروه دیگر انگلیس در آمریکا مانند Who ، Kinks و Rolling Stones به آمریکا رفتند.

گشت و گذار در موسیقی و راکدلیک راک

در حالی که موسیقی راک انگلیس در اوایل دهه 60 میلادی در حال توسعه بود ، سبکی به نام "موسیقی گشت و گذار" در لس آنجلس در حال توسعه بود. دیک دیل ، گیتاریست آمریکایی و لبنانی ، با آمیختن موسیقی خاورمیانه با راک اند رول ، سبک جدید و هیجان انگیزی از سازهای راک را ایجاد می کرد. او از Reverb برای ایجاد صدای گیتار استفاده می کرد که توسط Beach Boys ، موفق ترین گروه موسیقی گشت و گذار نیز استفاده می شد. Beach Boys آوازهای پیچیده و آوازی را در ترانه های ملودیک مانند باربارا آن و دختران کالیفرنیا آواز می خواند ، اما بزرگترین ضربه آنها Good Vibrations بود ، یک آهنگ راک روانگردان که آنها در سال 1966 منتشر کردند.

موسیقی گشت و گذار تا زمان حمله انگلیس در سال 1964 بسیار مشهور بود. وقتی Beatles نمودارهای ایالات متحده را به دست گرفت و محبوب ترین گروه جهان شد ، آنها شروع به تغییر تاریخ موسیقی محبوب کردند. با مهارت های ترانه سرایی جان لنون و پل مک کارنی ، به همراه تکنیک های ضبط خلاقانه جورج مارتین ، آنها شروع به ایجاد اشکال جدید موسیقی راک کردند که نوازندگان و طرفداران موسیقی را به طور یکسان شگفت زده کردند. آنها با نوازندگان قومی مانند باب دیلن آشنا شدند و به جای عاشقانه های نوجوان ، شروع به نوشتن ترانه در مورد موضوعات اجتماعی و سیاسی کردند. آنها شروع به گوش دادن به موسیقی هندی و استفاده از مقیاس ها و سازهای شرقی کردند.

آزمایش و آزادی خلاقانه بیتلز باعث شد گروههای دیگر نیز به روشهای مختلفی آزمایش کنند. گروههای بریتانیایی مانند پینک فلوید و کرم بداهه نویسی را روی صحنه شروع کردند و این آزادی جاز مانند چیزی بود که یک گیتاریست جوان آمریکایی به نام جیمی هندریکس به دنبال آن بود. هنگام کار در گروههای R&B در اطراف نیویورک ، نوازندگی گیتار وی محدود به ریف های R&B سنتی بود ، اما جیمی می خواست کارهای بیشتری انجام دهد. او یک تکنیک درخشان گیتار مبتنی بر بلوز را توسعه داده بود که شامل استفاده از بازخورد و پدال wah-wah بود ، و او آهنگ های راک قدرتمندی را می نوشت که در آن از آن استفاده شود. او نتوانست نوازندگان R&B را در نیویورک پیدا کند که می خواستند سبک موسیقی خود را بنوازند ، اما پس از شنیدن گروه های انگلیسی مانند Cream ، او می دانست که کجا می تواند آنها را پیدا کند. وی پس از ورود به لندن در اواخر سال 1966 ، به زودی یک نوازنده باس و درامر پیدا کرد و The Jimi Hendrix Experience را تشکیل داد. پس از انتشار تک آهنگ های هی جو و بنفش هژ ، جیمی و گروهش به آمریکا رفتند و در جشنواره پاپ مونتری 1967 اجرا کردند. آنها یک مجموعه فوق العاده را بازی کردند که مخاطب را متحیر کرد و از موفقیت آینده جیمی اطمینان گرفت.

بسیاری دیگر از هنرمندان مهم راک نیز در مونتری اجرا کردند از جمله جفرسون هواپیما ، بیرس ، بوفالو اسپرینگفیلد و جانیس جوپلین ، یکی از بزرگترین خوانندگان راک. در جاهای دیگر ، نوازندگان آوانگارد کالیفرنیا ، فرانک زاپا و کاپیتان بیفارت ، برخی از عجیب ترین موسیقی راک را که تاکنون شنیده اید ، خلق می کردند ، در حالی که Doors در حال بازی با سبک قدرتمند بلوز مبتنی بر سنگ psychedelic بودند که موفقیت موقت را پیدا کردند و هنگامی که تک آهنگ آنها در سال 1967 Light My Fire رسید. بالای نمودار موسیقی. اما زمان راک روانگردان به پایان رسید و هنگامی که بیتلز در سال 1970 منحل شد و جیمی هندریکس ، جانیس جپلین و خواننده Doors ، جیم موریسون ، همه در طی چند ماه از یکدیگر درگذشت ، یکی از بزرگترین دوره های موسیقی راک به پایان رسید. .
Hard Rock و Heavy Metal

در اواخر دهه 1960 ، ژانر جدیدی با عنوان "سخت سنگ" شناخته می شد. در شهر دیترویت ایالات متحده ، Stooges و MC5 برخی از سخت ترین ، بلندترین و خشن ترین موسیقی راک را که تاکنون ساخته شده است ، خلق می کنند. آنها رکورد های زیادی را به فروش نرسیدند ، اما موسیقی آنها تأثیر زیادی در سبک های بعدی راک گذاشت. گروه موسیقی راک سخت که رکورد زیادی به فروش رساند ، گروه انگلیسی Led Zeppelin بود که هفتاد آلبوم شماره یک متوالی در دهه 70 داشت. گروههای موسیقی سخت دیگر شامل Deep Purple ، Guns and Roses ، Aerosmith و AC / DC بودند. زیر ژانر سنگ سخت به نام "بوگی" در اوایل دهه 70 رواج پیدا کرد. ریتم های R&B رانندگی آن بسیار خوب بود که به رقصیدن بپردازید ، و برخی از بهترین بوگی ها توسط کنسرو هیت و سوزی کواترو در ایالات متحده آمریکا ، وضعیت کوو و گری گلیتر در انگلیس و توپ های رنگی و کارسون در استرالیا بازی می شدند.

گروه بریتانیایی Black Sabbath زیر ژانر دیگری از راک سخت به نام "فلز سنگین" را ایجاد کرد ، با ریف های گیتار سخت سنگین و آکورد برق بر فراز درام های نورد و صدای باس بسیار سنگین. آواز خواننده اوزی اوزبورن ، اغلب در مورد موضوعات تاریک مانند خشونت ، جنگ و مرگ ، بر فراز دیوار ضخیم صدا فریاد می زد. فلزات سنگین امروزه هنوز هم محبوب است و طرفداران آن ، تقریباً همه آنها پسر و پسر هستند ، عاشق گره زدن و مشت زدن مشت های خود به هوا به ضرب و شتم موسیقی هستند. گروههای فلزی سنگین شامل گروههای بریتانیایی جودا پریست ، آهنین مایدن و موتور هولد و گروههای آمریکایی Motley Crue ، Metallica و Megadeath. دهها ژانر فرعی مانند "thrash metal" و "فلز مرگ" نیز اخیراً پیشرفت کرده اند.
پانک و راک آلترناتیو

تاریخ راک چندین دوره را شامل می شود که موسیقی شروع به از دست دادن انرژی اصلی و روحیه عصیانگری خود کرد. در اوایل دهه 1970 ، اصلی ترین راک کسل کننده و قابل پیش بینی بود ، اما هنرمندان گلم راک مانند دیوید بووی ، T-Rex ، Roxy Music و Queen ، روح موسیقی راک را زنده نگه داشتند ، همانطور که نیکل جوان ، راکر کانادایی. موسیقی جالبی نیز در آلمان توسط گروههایی مانند Can، Neu ساخته شده بود! پیشگامان موسیقی و الکترونیکی Kraftwerk. اما بیشتر موسیقی راک در رادیو جریان اصلی نه جالب و جالب بود. راک نیاز به تجدید حیات داشت و این اتفاق در اواسط دهه 70 رخ داد وقتی بسیاری از جوانان بیکار ، حوصله و خشمگین در جهان بودند.

برخی از آنها با پخش آهنگهای راک کوتاه ، سریع و پر سر و صدا با عناوینی مانند Blank Generation و No Future ابراز خشم خود کردند. ژانری که آنها ایجاد می کردند به زودی "پانک راک" یا "پانک" خوانده می شدند. اولین شکل سنگ پانک راک در نیویورک توسط هنرمندانی همچون تلویزیون و پتی اسمیت شاعر پانک ایجاد شد که از گروه موسیقی راک آوانگارد پیشین نیویورک Velvet Underground الهام گرفته بودند. در سال 1975 ، هنگامی که گروههایی مانند پیستول شکل گرفت ، صحنه پانک دیگری در انگلستان شکل گرفت. اعضای پیستول موهای تند و تیز ، لباسهای پاره شده و دندانهای بد داشتند و موسیقی آنها بلند و کثیف بود ، اما وقتی آلبوم آنها به بالای نمودارهای موسیقی انگلستان رفت ، موسیقی راک دوباره متولد شد. سایر گروههای پانک محبوب شامل Damned and Clash در انگلستان و Saints و جشن تولد در استرالیا بود.

گروههای جدید پس از پانک به زودی شکل گرفتند که انرژی پانک را با عناصر موسیقی رگی و سرگرمی ترکیب می کردند و محبوب ترین آنها شامل سر ، Cure ، پلیس ، Blondie و Talking Heads بود. در دهه 1980 ، سبک جدیدی با الهام از روحیه پانک به نام سنگ جایگزین توسعه یافت. موفق ترین گروههای جایگزین شامل The Smiths and The Stone Roses در انگلستان و REM و Red Hot Chili Peppers در ایالات متحده بودند. در دهه 1990 ، سبک جدیدی از راک جایگزین به نام "grunge" توسط گروههای آمریکایی نیروانا و مروارید جام ایجاد شد ، در حالی که در انگلیس گروههای Britpop مانند Oasis و Blur در صدر جدول موسیقی قرار داشتند. بعدها هنرمندان راک جایگزین شامل Radiohead ، P.J. Harvey و Nick Cave و Bad Seeds هستند.

  • محمدرضا ادهمی